Bild regn

Idag har jag fattat hur man lägger över bilder från mob till datorn!!! De ni!!! :)
Så dagens inlägg blir bild regn från mob!


Frida på jobbet med en lim kartong på huvudet...


Så här gör dom med mig på jobbet när jag pratar för mycket....


Så här får jag tyst på Madde!


Mona har ätit för många hårda karameller och fått ont i tungan...

Jaha det var lite bilder från jobbet, nu kommer lite allmäna bilder....


jag lämnade skafferi dörren öppen i 2sek....


Mina as snygga nu inköpta stövlar... ha ha ha


Glada och jag tränar på ligg kvar


Den eviga fågel jakten som pågår hos min föräldrar i Boalt, rymmer minst en fågel i månaden från voljären som ska fångas in... Men i helgen tröttnade pappa och nätade om taket! :)


Nolte och Glada badar i skeingesjön


Berga hålan som ni redan vet är min och hundarnas bad plats, vackert eller hur?!?!


Nolte och Glada i "hunna" poolen


Ser ni!!! Glada sover!!!


Såhär liten var Glada när jag hämtade henne... Vad tiden går fort!! om 2v är hon 6mån!!!


Svea och Kaja myser som vanligt i sängen


Sist men inte minst en bild som talar för sig själv...

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hmm har ni varit i skeinge och badat!!!!!

Kram

2008-09-02 @ 08:01:04
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: jenny

Kan du maila mig bilden pa berg halan? Jatte bra kort

2008-09-19 @ 11:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0