Hjärnskakning....

Jaha då har jag det på papper, jag har hjärnskakning... Va hos doktorn idag och blev sjukskriven veckan ut.
Det är nog bara jag som kan lyckas slå i huvudet så hårt i en bagage luckan så man får hjärnskakning och blir liggande i 2v!!!
Men jag blev ordinerad vila och att vara ute ett par gånger varje dag så mitt balans sinne ska försöka återställa sig och yrsel försvinna, hoppas det funkar för det här börjar bli riktigt tröttsamt!!!
Som jag sa till doktorn, det känns som jag är ständigt bakfull, lite tröttsamt när jag inte ens varit på en super rolig fest och haft grymt kul på kvällen, då kunde det  iallafall vara värt en baksmälla en dag eller så, men att ofrivilligt vara bakfull i en hel vecka är väldigt drygt... :(
Men det är väl bara att bita ihop och tänka framåt när huvudvärken släpper!! :)



Stackars min skalle... ;(

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Malin, Signe o Eddie

Hehe.. Jag lyckades även att få hjärnskakning pga av att jag slog i huvudet i en vägg...

Hoppas du mår bättre..

2008-08-30 @ 17:10:51
URL: http://freewebs.com/malinsigne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0