Horoskop

Hittade ett hund horoskop på nätet och läste ju givetvis om mina två vild djur!
Här kommer Kajas som ja själv tycker stämmer till punkt och prickar ;)


Jungfru
(22 augusti - 21 september)
Virgo
Blygsam och förtjusande skygg. Prydlig och renlig. Vill allt och alla väl. Uppträder alltid korrekt. Inget bus är inte. Jag är din slav kära husse eller matte och jag gör alltid mitt bästa.


Och här kommer Gladas som också stämmer...


Fiskarna
(19 februari - 20 mars)
Pisces
Originell och tilldragande. Snäll och ömsint med en telepatiförmåga. En riktig drömmare med livlig fantasi. Gillar att vara till lags. Trivs bäst hemma.



Är det inte lite märkligt att det stämmer???

hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Malin och Signe

Hihi:)

Länk tack:)

2008-08-19 @ 06:11:22
URL: http://freewebs.com/malinsigne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0