Oskarshamn

Då var det måndag kväll och en trött dag på jobbet är äntligen till ända!
I helgen var det tävling  i Oskrashamn! Vi var 6 hundar och 5personer som åkte ifrån Osby, men får plats med mer än man tror i två bilar! ;)


Emely med Nala har varit super duktiga hela helgen!!!! Två av deras lopp kom den endast i mål med en rivning som Emely själv orsakat när hon svängde Nala lite kraftigt, annars har det gått som en dans för dom!!! Första pinnen närmar sig med stora steg! :)


Tina har haft med sig sin systers hund Maya och kört i klass 1, när vi provade en ny uppvärmnings metod så förll det mesta på plats!!! Herregud va bra det gick!!!


Malin har tävlat Gizmo i ho1 dom har tyvärr diskat sig båda dagarna men loppen har gått super bra och det är inte lätt när det är ens första officiella start!!!


Tina har även tävlat pärla, det har gått bra! Ibland har pärla rivit och ibland har Tina tappat fokus, men jag är helt övertygad om att när Tina och Pärla får ihop det så får alla BC akta sig!!! ;)


Sen till mig själv.... Kaja är en duktig hun (utan att skryta) hon följer mig fint, svänger super bra, lyssnar. Sen kommer vi till det stora MEN:et... Nämligen JAG!!! Varenda lopp gör jag något som sabbar allt!!! Å jag menar verkligen VART ENDA LOPP!!!! E trött på mig själv.... Som det känns nu blir det inget Lund för mig på Söndag, så därför önskar jag alla som läser här och ska tävla LYCKA TILL!!!


hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Tina

Hörre dudu.....det blir det visst..bit ihop eller bryt ihop....då e det iaf inte läge för bryt ihop.



Du gjorde väl bra lag lopp..... eller.....



Jag diskade 3 av 4 ind lopp...de du..

2008-08-11 @ 20:25:46
Postat av: Cathrin

Vad är nu detta??? Vet att det känns skit ibland men det finns bara ett sätt att komma över det - fortsätta jobba! Dessutom skulle vi ju samåka... Kanske kan jag locka med Tizel-Tassel...?

2008-08-11 @ 22:33:33
Postat av: Mia o:c

Du blir inte bättre av att ligga hemma och ha ågren....Kom igen nu! Jag kommer till klass III och då kör vi!

Kram Mia o:c

2008-08-11 @ 22:48:07
URL: http://www.agilityetna.com
Postat av: Ida

Du skulle bara våga stanna hemma från Lund!!!! Nu när jag tagit ledigt från arbetet bara för att tävla lag med er! Bryt ihop och kom igen!!!

2008-08-12 @ 11:45:27
URL: http://www.agilida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0