Filmkväll

Ikväll har jag varit på bio, har sett filmen: Vi hade iallafall tur med vädret igen.
Den va lite små rolig så av mig får den 3 hund huvud ;)


Här är hela det glada gänget som jag gick ihop med!
Från vänster, i brun jacka Tinas mamma, sen min mamma i blå jacka, bakom henne Ingmar (tinas mammas man)
Sen i svart väst Sanne (familje vän), bakom henne står hennes man Konstantin, i vit jacka står Malin, breve henne tina och bakom står pappa.

Som ni förstår var vi ett stort gäng, hela 9st så vi fyllde en halv rad!! ha ha ha


Här står jag och planschen :)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Full rulle i Osby - utan tävlingssäsong... Blir det något G-borg eller?



Kram Cathrin

2008-12-13 @ 09:48:06
URL: http://www.freewebs.com/giztiz
Postat av: Anna

måste säga att bilden längst ner genast gjorde det roligare att leva i detta j*la pisse väder! haha



Ska du till Mydog å störa stämmnigen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0