Juldags fest

Igår var det ju juldagen och den givna fest kvällen väntade, det var en hög människor som va intresserade att sitta under samma tak som mig en kväll ;)


Jennie. Malin & Tina sitter å pratar om extremt smarta saker.... ;)


Tina trycker upp sitt huvud i kameran....


Här e ja me tungan på vift...


Nu e Bellas aussie Zappa här som fosterbarn et tag, Bella ska nämligen operera sitt knä nu i dagarna så Zappa får va här hos oss.

nej nu ska ja sova e ruskigt trött idag... undra varför ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Bella hunnalös=(

sakna första kvällen på länge sitter jag ensam i min lgnht utan mina två mysisar! Väntar otåligt på att läkaren skall ringa och ta in mig så att jag kan bli bra snabbt!!! Vet att voovarna har det super där dem är =) tackar i massor...

//Bella utan plutt & Zapp

2008-12-26 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0