Trotsar mörkret

Det är mörkt när man stiger upp, mörkt när man går till jobbet, mörkt när man slutar jobba!
Den ändå gången man ser dags ljus ä på rasterna :(
Men ikväll trotsade jag mörkret och min mörkräddhet, tog hundarna, en ficklampa och gick rakt ut i skogen!
Kan lova er att det var svart som ett hål, men skit i det!
Men mp3 på högtalare och genom att prata med hundarna nästan hela tiden så klarade jag gå flera kilometer i en
mörk skog!!! :)

Å att åka till klubben för att träna känns sådär inspererande när det är små regn och 4plus och natt svart ute... :(
Men för det ligger inte träningen nere!
Nej jag tränar flititg inomhus!!!
Länge leve klickern!!!
Håller just nu på att träna apportering med Glada, hon sitter fot, tar den mer än gärna, håller den tills jag tar den, men hon tuggar så det tränar vi på nu å en massa annat!
Kaja håller på att lära sig köks hjälp! Hon lär sig putta in stolar, hon kan stänga dörrar och nu utvecklar vi det lite genom att putta in stolar, hon tycker det är sjukt kul och även jag ;)

Lite bilder från veckan som har gått får jag ju bjuda på!


Jag var på medlemsmöte i måndags, Kaja satt i mitt knä, tillslut somnade hon sittande... Undra om hon tyckte mötet var intressant??? ;)


I torsdags var jag på agility sektor möte, då hade vi 7hundar 5 människor i ett litet rum där alla sprang ut å in hela tiden, var bara tvungen att ta en bild på mina ögonstenar hur bra dom fixar såna miljöer, kan vara för att dom lever med mig och är vana med dom mest konstiga saker... ha ha ha


Har även hunnit med en fest.... Det man inte minns har aldrig hänt.... ;)

Nej nu är det snart sista delan Bonde söker fru, ska bli spännande!!!

Å till alla er som frågar, nej jag ska int till My Dog så håll ställningarna för mig oxå ;)

hej å hå luden tå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0