frisk som en nötkärna!!!

Idag har ja varit på hälso kontroll genom jobbet, tro de eller ej men ja är frisk!!! ;)
Alla värden är på topp!! Så vad ska jag nu skylla på?? hmm....

http://www.lottamuseo.com/merkit/laakinta2.jpg


På kvällen var jag å tränade Kaja för ovanlighetens skull ;) Bella gjorde nog dagens mest udda träning som bestod av att gå en runda på planen.... Ja du Bella ;)


Imorgon är det alla hjärtans dag, är det bara ja som tycker detta är en dag för affärena?? Känns som det handlar mesta om att affärena ska tjäna pengar. Jag blir iallafall gladare om jag får blommor eller presenter en vanlig vardag helt appropå än just på alla hjärtans dag för det känns så tillgjort... men nu är ja kanske en bakåt strävare igen??

http://emmasvarld.blogg.se/images/hjarta_1139855755.jpg


hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag håller med dig. Det är bara för att vi ska konsumera mera! Stefan och jag har inte firat Alla hjärtans en enda gång på alla år och vi har överlevt =) Kram

2008-02-14 @ 10:34:17
Postat av: Magnus o Alma

Måste vara fel på läkaren som anser dig frisk. Har du funderat på att undersöka dig hos en annan läkare. Får nog prata med din chef.

Ha det gott "friska" du ;)

Kram från en som inte är frisk

2008-02-15 @ 12:47:46
URL: http://alllsmaktigealma.blogg.se
Postat av: Marie

Jag tror minsann att dom har blandat ihop dina provsvar me någon annan frisk person=)

2008-02-20 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0