middag i boalt

Igår var jag och Malin i Boalt på middag för att fira min och mammas födelsedag! Grattis till oss!! :)
Jag fick en digetalkamera som ja gjorde många tappra försök till att ta bra bilder med men det gick inte så bra...
Här kommer en del av min "super" bilder....

image31
Mina föräldrar... mindre bra bild..

image32
Ett tappert försök att ta kort på Nolte...

image33
Ett försök att ta en fin bild på Kaja när hon sitter vid bordet... men men....

image34
En helt värdelös bil på min katt svea...

image35
Undra va det är hon ser i taket???

image36
Å givetvis avsultade ja kvällen me att lyckas ta kort på gizze när han vänder bort huvudet :(

Det ja kom fram till efter denna kvällen var att ja behöver träna mig på att ta kort! Vilken tur ja har fått en fin ny kamera!!! TACK!!!!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Egentligen är vi vackra,men det krävs ett annat ljus.....
kram och byt bild!

2008-02-16 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0