Tävling i Varberg

Jaha då var det söndag kväll och jag är mellan pigg kan man säga... Har varit i Varberg och tävlat idag med Kaja eller stjärnan som ja brukar kalla henne och passar verkligen in i dag! :) :)
Hon gick jätte fint å lydde båda rundorna! Inte illa för att va henne ;) de resulterade att vi kom på 8plats av ca 50 hundar i agility klass 3 och fick därmed våran sista SM poäng i agility klassen!! Så nu hoppas ja att jag kan få det sista poänget i hoppklass oxå, då bär det av till SM i juni!!! :) :) Vilken stjärna ja har!!!

På vägen hem va det en trafik olycka som stängde av vägen och de ledde till att jag och Malin körde runt på minimala vägar i typ 1timme för att försöka hitta en väg runt. Här kommer lite bilder...

image41
Kaja sitter i min stol.

image42
Jag har spillt kaffe på min socka...

image43
Så här såg vägen ut som vi körde på i ungefär en timme... :(

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0