Dagens foto....

Jaha då var tisdagen avklarad... Den totalt meningslösa dagen!!!

Men jag har tagit lite bilder jag tänkte dela med mig av.... :)


Jag tar bort min nagel förlägning samtidigt som Anders ringer ifrån Värmland, förstår du nu Anders varför det var lite svårt att prata samtidigt? ;)


En foto taget en underbar kväll....


Varje gång min katt Svea får komma ut på balkongen så rusar hon bort till mina smultron som jag vårdat så ömt en längre tid för att kunna kalasa, men Svea kastar sig över dom hejdlöst och tuggar av alla blad....
Och Svea är ute dagligen så som ni ser börjar mina smultron att bli gula.... :(


Kaja blev svett i pälsen på dagens promenad...


Som kor på grön bete... ha ha


Glada kommer i 300knyck när jag kallar på henne


Va ville du?? :)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Anders Bökman

Vadå, snackar du med fingrana ???



Haét bra......Anders

2008-07-22 @ 19:53:35
Postat av: Mia o:c

Snygg bild!! Kan tillägga att jag "slet" av min ena nagel igår, från nagelbädden, så jag har en stor fin gul tuta på mitt finger. Det baknar än i den =((

Sköna bilder i övrigt! O tack för grattishälsningarna!

Kram Mia, Etna o Hekla

2008-07-22 @ 19:54:35
URL: http://www.agilityetna.com
Postat av: Helena

Snygga bilder =)!! Jag säger bara: GO SVEA!! Kattens välbefinnande går såklart före några jädrans smultron, det förstår du väl ;).

Puss & Kram

2008-07-23 @ 16:31:16
URL: http://www.rtvadtva.blogtown.se
Postat av: Ida

Haha, jag vet, kollade också när jag kom hem, var så nyfiken! ;) Så då vann ju Ally, heja Ally! ;)

Ses i Oxie nästa vecka. :)

2008-07-23 @ 23:04:20
URL: http://www.agilida.se
Postat av: Jenny

kan du inte ta en bild dar kaja & glada ar fina vovar duktiga sa vi kan fa se hur stor hon blivit, har jon vaxt i fran Kaja? Kramar

2008-07-31 @ 15:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0