Dagens sim lexion

Idag när jag hade slutat jobba så tog vi hundarna och körde direkt till berga hålan för bad och kvällsmat, finns ju ingen så underbar plats som där!!
Men det vet ni ju redan ;)


Glada tar sina första egna simtag efter en dummis!!! Gissa om hon var mallig när hon kom upp!!


Som ni ser skvätter det en hel del, men hon gav sig inte utan simmade gång på gång ut för att göra det hon egentligen är skapt till ;)


Kaja har oxå badat, och frösen som hon är satt hon och skakade efter så det var bara att offra min handduk!!
men vad gör man inte för sin älskade hund??

Och måste ju berätta att del 3 av cupen i Kristianstad gick av staplen igår, trots 5fem och en mellan bra tid så kom jag och Kaja på 6plats och behåller ledningen i small klassen!!!! Min stjärna!!! :)  :)  :)

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0