Packning

Jaha då är det mesta packat inför avresan emor Bjuv imorgon, ska bo i husvagn hela helgen :)
Kaja är ny duschad och kammad, Glada fick nöja sig med att bli kammad.
Jag slutar kl 12 imorgon så man hinner packa in det sista och åka utan att behöva stressa!
Kaja har förstått att något är på gång så hon följer mig som en skugga!

jag hoppas verkligen att jag kan koppla på min hjärna nu i helgen och inte stå ivägen, visa fel eller något annat som är typiskt mig!
men det återstår ju att se hur går...
Håll tummarna för mig hela helgen!!!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Lillan

Haloj!!!

Lycka till i helgen!!!!!!!

Aussie kramar Lillan,Snowie&Jolly

2008-07-04 @ 09:24:10
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: Helena

Jag har uppdaterat min blog, kryss i taket!! Tack för trevligt sällskap i helgen =).

Kram/Helena Mirren

2008-07-07 @ 18:13:04
URL: http://www.rtvadtva.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0