Tävling i Råådalen

Jaha då var det kväll och jag har kommit hem från Råådalen, vet inte riktigt var jag ska börja...
Dagen började med hopp 3 och jag gjorde en dunder miss!!! Drar Kaja in i fel slalom ingång!!! Totalt hjärn släpp!!!
Det enda jag har att skylla på är värmen, tror min hjärna kokade... Hade Mia varit där och sett det hade jag fått en utskällnig, men det hade jag varit värd!!!
I agility  funkade inget, blev disk direkt :(
Men jag tävlar i ett lag som heter Tini Hoppers, det är jag med Kaja, Tina Olsson med sin dv schnauzer Higgins, Catrin Andersson med sin papillon Tizla och Ida Pettersson med sin sheltie Ally. Vi gjorde så otroligt snygga och nollade lopp allihopa så vi kom tvåa av sexton lag!!! :)  :) Där med fick vi våran tredje sm poäng och behöver bara en tillför att bli klara inför sm 2009!! :) HEJA OSS!!!!
Är VÄLDIGT nöjd med Kajas insatts i lag klassen!! Hon gick så otroligt fint så jag blir varm i hela hjärtat! Vi kan när vi får allt att stämma!! Hade en otroligt bra tid! Och gjorde ett super lopp!

Givetvis var Glada med idag och hon tycker det är toppen! Men ligger snällt och sover i buren när jag sätter in henne och tar det lugnt även ute iallafall efter en stund ;)

Märks att det varit förbannat varmt idag! Hundarna är helt slut! Mycket mer trötta än dom brukar, trots ständiga bad i slangen och försök till kylning. Så imorgon blir det en lugn dag vid sjön!

Har inga bilder på Kaja från idag men några på Glada.


Glada tuggar pinne i tältet

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Ida

Perfekt, nu har jag adressen så jag kan hitta hit fler gånger! :)

Vi var bäst i laget alltså, nu jäklar är det SM 2009 som gäller! :)

2008-06-07 @ 22:51:05
URL: http://www.agilida.se
Postat av: Tina

Ja heja oss, fy tusan vad vi var duktiga idag.

Vad är det jag läser Ida "SM 2009 som gäller", kul som hundan.........ska vi boka camping?



Tina&Higgins

2008-06-08 @ 10:04:51
Postat av: Ida

Vi bor så nära så vi kan köra emellan, lyx! :)

2008-06-08 @ 19:38:01
Postat av: Mia

Hej ER!! Kul att det går så bra för ert lag! Och att du var nöjd med din och Kajas insats i lagloppet. Kanske jag hade skällt lite på er, om det var en mattemiss i slalom =/ Det är bara att ta nya tag!

Om vår insats i Råå kan du läsa på vår blogg.

Ha en fin vecka!

Kram Mia o:c

2008-06-08 @ 22:06:55
URL: http://www.agilityetna.com
Postat av: Mia

Hej ER!! Kul att det går så bra för ert lag! Och att du var nöjd med din och Kajas insats i lagloppet. Kanske jag hade skällt lite på er, om det var en mattemiss i slalom =/ Det är bara att ta nya tag!

Om vår insats i Råå kan du läsa på vår blogg.

Ha en fin vecka!

Kram Mia o:c

2008-06-08 @ 22:07:48
URL: http://www.agilityetna.com
Postat av: Mia, igen...

Ahhh... det skulle bara skickas en gång och det ska börja med "Heja er". Ja som sagt, när man inte blev som man skulle får man vara den man är....

2008-06-08 @ 22:23:47
URL: http://www.agilityetna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0