en söndag i regnets tecken...

Jaha då va de söndag kväll och helgen är över :( eller det heter kanske att nu börjar en ny härlig arbets vecka...?
Idag har jag och Tina haft inträdes prov på brukshund klubben för våran agility nybörjarkurs. Det är alltid roligt att få lära ut den bästa hobbyn man kan tänka sig!
Så nu ser vi fram emot en rolig vår termin med en massa tränings sugan kursare!

Men en sak har varit mindre bra, regnet... När sörens bananer ska våren komma?!?!?! Hur långt borta kan den vara!? Längtar så till första dagen när solen värmer på riktigt och man kan gå ut utan jack, mössa, vantar och vara så påklädd att man ser ut som en sumo brottare! Men idag känndes våren väldigt långt borta... suck...
Ja ja det är väl bara att gneta på så kommer väl värmen så småningom...

 image47
Nolte hjälper mig att skära korv på klubben

image48
Jag och Nolte tränar slalom

image49
I väntan på våren fick ja ta en bild på sveas katt gräs...

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Bruttan. Vad aktiv du varit i det fruktansvärda skit vädret.
Själv har jag tjänat till mitt uppehälle idag, pust.

Vi ska oxå starta kurs nu den 12e, men jag är inte helt övertygad att det är agility de är ute efter, endast aktivering och då känns det som att jag inte har lust att stå där iregnet och engagera mej för att de själv inte gitter. Hmmm
Klart alla ska jag väl inte dra över samma kam.

Kramiz Tina

2008-03-02 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0