Idag har Glada blivit klippt

Idag har jag klippt Glada lite, inte mycket alls men mest för tränings skull, gick riktigt bra!
Klippte lite på bakdelen och rakade tassarna. Hon försökte protestera lite men fann sig snabbt i att va still.
Har tränat efter alla konstens regler som Britta har varit snäll att ge mig och det fungerade hyfsat!
Men trägen vinner så vi tränar vidare! Visst är vi duktiga Britta?! :)
Men några bilder kunde jag inte ta när Glada klipptes där emot efter när hon va trött och sov ihop med Kaja, va ju bara tvungen att föreviga det!!
image114

Kaja är verkligen en riktigt bra valp fostrare! Hon har förvånat mig! Kaja är inte dum på något sätt men säger ifrån när hon tycker Glada blir för jobbig vilket är bra enligt mig! Min fina flicka!!!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Britta

Du är duktig Malin

2008-05-22 @ 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0