Nu åker jag snart!

Idag bär det av till Fjällbacka en timme norr om Göteborg. Det är där bröllopet ska vara.
Vi gäster ska vara där från fre-sön så man är nog VÄLDIGT trött när jag kommer hem!! ;)
Har tagit en bild på klänningen jag ska ha på mig
image128
Den är rosa som ni ser, silver sjal (eller hur det stavas) silver skor och silver handväska.
Ska se om jag kan lägga ut en bild av mig när jag har det på mig och håret är vid gjort av frisören mm :)

Nu på morgonen var jag och hundarna vid sjön och gick, Kaja och Glada tyckte det var mega roligt!
Jag har tagit lite bilder när dom springer runt vid vattnet vilket inte är det lättaste...
image129
Glada brottar ner en pinne vid vattnet

image130
Kaja poserar

image131
Glada på stigen till vattnet

image132
Glada leker med ytterligare en pinne...

image133
Kaja tittar på

image134
På parkeringen hittade Glada en fjäder som va super rolig!! :)
Passande att Glada håller in fjäder... hahaha

Sen åkte vi in till byn, där är "markand" idag. Eller marknad och marknad... två stånd me blommer, ett stånd med frukt och ett stånd med kläder.. Men det var lagom för mig och hundarna! Vi köpte en kopp kaffe och satt oss vid kanten för att träna passisvitet med Glada, gick super bra!!! :) Hon gör som Kaja, lägger sig och vilar.
image135
Här sitter vi och funderar på om vi kan få smaka lite kaffe... :)

image136
Här ligger vi och vilar

nej nu ska jag packa klart innan avresan!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hej!
Hoppas att du hade trevligt på bröllopet!
Jätte fin klänning
Lite ovant att se sådana kläder på dej;0)
Kram Lillan

2008-05-25 @ 20:56:59
URL: http://bloggis.se/Lilleba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0