Nya naglar!!

Igår va jag och byggde naglar inför bröllopet i helgen.
Väldigt ovant!!! Tar dubbel så lång tid att skriva sms och på datan, kan inte riktigt ta små saker...
Men det är väl en vane sak som allting annat :)
Va ju bara tvungen att ta en bild och lägga ut!
På ring fingrarna har jag en blomma i samma färg som min klänning :)

image125 
E jag inte vacker så säg?!?! Inte min still direkt... ;)

Har även tagit ett kort på Glada med sin tröja på sig hon har fått av mamma, Kaja har en lika dan. Den är rosa och står med silver pärlor på ryggen, Diva Dog, vilket passar dom båda! ;)

image126
Är hon inte för söt?!? Vägde henne här om dagen, riktigt tung viktare hela 2,8kg.. ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Marie

naw så sött=)

2008-05-21 @ 19:26:33
Postat av: Pia

Hej på dej hunnatjej !
Här är det också full fart på valperiet, fast storasyster Izzla tycker att lille Uffi är ett äckligt kryp, speciellt inomhus. Men det fixar sig nog. Däremot hade det ju varit förbaskat kul att se dig klädd i klänning, vilket är ytterst ovanligt på dig precis som på mig.
Ha de gott vi ses på klubben
Pia o vovvarna

2008-05-23 @ 08:54:20
Postat av: Bella

Uppdatera malin!!! Annars har jag inget att göra på jobbet!!
Kom ihåg att jag är ledig V.23 tisd-fred.
Då vill jag träna hund! & Zappa ska vara färdig löpt då! Ikväll åker jag på personalfest! Tjohoo, Jenni har Zapp o plutt. Shiva e´jätte halt och har varit sedan i onsdags.. Hoppas det läker bra!
Mvh Isabella

2008-05-23 @ 09:56:32
URL: http://www.nogg.se/mina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0