Bilder

Jaha här sitter man febrig å förkyld å tycker väldigt synd om sig själv... Det gör väl ni oxå?? ;)

Idag tänkte jag lägga ut lite bilder från dagarna som gått...


Var med i Varberg i lördags och tittade på klubb kamrater som skulle tävla, givetvis va Glada och Kaja med, skulle ta en bild på Glada inne i ridhuset, blev inte så bra.... Herregud va underbettet syns!!!


Kaja stor trivdes hela dagen, gick från knä till knä och fikade med alla!!


Nala och Emely o ag 1 tyvärr fick dom 5fel på bommen annars hade dom blivit uppflyttade till ag2...


Efter att tränat Glada ute på fram hoppnings hinderna så låg hon nöjt och tuggade på sin leksak


Kaja vilar sig mellan all mat...

 
Hela Osby lägret


Jag frågade Glada om hon hade letat häst skit, men hon förnekade.... Men hon är lite avslöjad!! ;)


Lillan ville gärna vara med på bild.... ;)


Malin och gizmo i ho1 där Gizmo plötsligt inte kan räkna till 12 i slalom portar... ;)


Jaha nu ska jag då avslöja min nördighet.... Ja jag har ett inomhus slalom på 4pinnar... Har det när jag tränar Glada och nu när mörkret är här är det faktiskt perfekt!!
Eller är det bara nördigt??? Skriv i kommentarer ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: tina

NÖRD!!!!!!!:)

2008-11-18 @ 10:48:00
Postat av: Anna

Tja! Ja, nja kul å kul men man får ju ta sitt uppdrag på allvarligaste allvar! :)



Jag tycker inte alls du är nördig!

Det är ju ännu närdigare att ha 4 pinnar ute, eller änn värr på klubben! Så man måste ta på sig massa jävla kläder så fort man ska trana hunden!

Nu kan du ju bara kampa igenom henne mellan pinnarna nån gång sen kan du ju sitta i soffan och dra leksaken i ett långt snöre mellan pinnarna så kan hon springa mellan!



SMART!

Postat av: Magnus o Alma

Nu får du ge dig. Behöver du verkligen ha en slalombana inomhus. Ungefär som jag skulle ha ett hopphinder här inne.



Nu är det NÖRDvarning på dig ;)



Kram

2008-11-18 @ 14:53:24
URL: http://allsmaktigealma.blogg.se/
Postat av: Lillan

Jag tycker inte alls att det är Nördigt!

Vad är det för pinnar du använder?

Skulle tänka mej att ha en slalom bana inne jag med ;-)

Så då kan vi vara nördiga ihop...

Kram

2008-11-18 @ 16:10:12
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: Pia

Hej på dej din lilla snoriga !

Har du inte telefonen på när du är hemma, har både ringt o smsat, hör av dig.

Slalom inomhus har jag haft själv förr så lite nördiga är vi väl alla agilityfrälsta i så fall. Det går utmärkt att träna én del inne. Eftersom vi dansar freestyle så tränar vi inne för det är lättare att ha musik inomhus, och djävligt klumpigt att dansa med tjocka ytterkläder ute på vintern.

Jag änvände koner till slalom inne först sen special avsågade kvastskaft påspikade på en liten träfyrkant, det gick utmärkt. Som hinder hade jag två spannar med en pinne tvärsöver, så Magnus det går också att ha hinder inne ialla fall till mindre hundar som mina.

Kramis från Pia en av nördarna

2008-11-18 @ 21:09:29
URL: http://doglady.bloggsida.se
Postat av: Arvid

Hej det är Arvid!



Vi vill se bilderna från i lördags!



Många lesbiska kramar från mig å jenny!



2008-12-11 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0