Fest med jobbet

Jaha då var det lördag förmiddag och man är lite sliten, blev rätt sent igår....
Men man lever ju bara en gång eller va det nu heter ;)
Igår var några från jobbet här och festa lite, vi åt pizza, spelade spel, dansade, drack, va på puben, va hos Bella, på en lekplatsen.
En riktigt rolig kväll!!!


Här sitter vi och spelar kotten, kan säga att Monas vinnar skalle är inte att leka med... ;)


Mona, Lotta & Madde i en grupp bild, visst e dom söta??


Madde pratar i mob, vi va jätte roliga när vi ringde och sjöng för olika människor... Vi tyckte iaf vi va roliga ;)


Mmmm va gott....


Lotta e glad!


Ja å Madde gav oss på arr bugga, sådär bra gick de... Efter det gav vi oss ut på "stan"

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Bella

2008-11-10 @ 15:58:10
Postat av: Bella

Oj då!! Jag är inte människa än kan jag säga!!

Lekplats fest var något av det skojjigaste jag har gjort=) Riktigt sliten i lörd. En bra sak är att jag vet nu att minst 6 pers får plats i min 140cm säng =P Stup Stup...

2008-11-10 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0