Fredag

Äntligen fredag kväll, som vanlig har jag varit ute och tränat med mitt härliga gäng!!!
Vi har underbart roligt i skogen och hjälpsåt med allt, så skönt!

Imon är det tävling i Bjuv, både lag klasserna och individuelllt, fast just nu känner jag mig sådär mellan laddad....
Har haft ont i mina smalben och vader i en vecka, men har försökt bita ihop och inte va gnällig, men i tors tittade en tjej på mina ben och jag förklararde känslan, visade sig att jag har benhinne inflamation i båda benen...
Va på massage idag och hon konstaterade även att min höger vadmuskel är inflamerad, kan säga att jag har riktigt ont, vad enda steg är en plåga... Så imon ska jag linda benen och göra mitt bästa så länge ja kan bita ihop.
Sen blir det tvångs vila nästa vecka... :(
ledsen jag blir...

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Magnus o Alma

Tittar inom och ser vad ni hittat på. Jag bara skakar på huvudet åt Gladas äventyr. Det lilla yrvädret. Jag vill ha en valp men när man ser vad Glada kan åstadkomma så Nej tack.



Ha det gott så ses vi på klubben



//Magnus o Alma

2008-10-10 @ 21:18:58
URL: http://allsmaktigealma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0