Lördag

Då var det lördag kväll, allting har gått som de ska, uppvisningen, fika med morföräldrar mm
Jag har varit duktig och haft kameran med mig!!


Min mormor & morfar var med mina föräldrar och fika hos mig och hundarna idag


Mormor, jag & mamma... tre genrationer ;)


Kaja och Gizmo har fått varsit Back on Track täcke, allt för hälsan!! Glada ska få ett när hon växt klart!


Glada ville ju oxå visa upp sig!


Jag och Kaja på uppvisningen


Jag och Tina under pågående program!


Kaja och Pärla i sina fina matchande tröjor!

Håll nu tummarna för Osby (och mig...) imon! Det är 4-klubbs tävling i Hanaskog!! :)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Ida

Heja Osby!



(säger jag som är löjligt nöjd med att sitta inomhus med tanke på vädret, hehe)

2008-10-05 @ 13:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0