Dagarna går

Då är det måndag kväll och allting går sin lilla gång i veckorna som består av jobb och träning.
Jobbar just nu mycket med mina och Kajas svängar, måste bli bättre!!!
Tränade i både idag och igår, går ruskigt bra när jag väl får till det och förbereder henne ordentligt som Mia säger!
Ska bara få in det i ryggraden! Är 4-klubbs tävling på söndag så då har jag ju perfekt möjlighet att verkligen träna på svängar i tävlings situation!

Glada tränas för fullt på grunderna, starterna går bra, hon står fint och still, kan bli lite frustrerad om det blir fel och ja tar om henne, hon vill ju bara framåt i full fart! ;)
Håller även på att svänga Glada, även det går super bra! Hon lyssnar jätte fint och följer mig fint, klart det blir lite missförstånd men det måste det ju få bli!!
Slalomet tränar vi oxå, hon har lättare för höger slalom än vänster slalom... Säkert något jag gör.... Men hon börjar iallafall få grepp om att man ska gå mellan dom vita pinnarna för att få sin älskade boll!! ;)

Idag hade våran VD på jobbet besök av "fina" politiker. Dom satt i ett rum och pratade om "fina" saker som jag inte förstår mig på... Men det finns ett litet fönster in från lagret där jag jobbar in till rummet där dom satt.
Nyfiken som jag är smyger jag till fönstret för att kika in vilka som är där. En arbets kamrat var med mig, ja sticker upp huvudet och säger till min arbets kamrat, vilka är det? Herregud vad fina kläder dom har!!
Arbets kamraten tittar snabbt upp och säger, det va värst vilket fint folk.
Grejen är att jag hade som vanligt inte hjärnan på kopplad, utan stod kvar i fönstret för att glo lite på dom, men hade inte en tanke på att dom faktiskt ser mig oxå... Så där stod jag som ett fån och glodde och dom satt innanför och glodde tillbaka.... så typiskt mig!!!! ha ha ha

Annars har det inte hänt något mycket mer spännande i mitt liv, men det ändrar sig säkert!! ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0