En dag i Boalt

Idag har jag, Kaja, Glada & Pärla (jag är hund vakt idag och i natt) varit i Boalt.
Jag fick ett mess i morse av mamma där hon frågade om jag ville ha lunch idag, vilket jag gladeligen tackade ja till ;)
tänkte att jag kunde passa på att städa och tvätta min bil också... Det behövdes!!!
Men det visade sig att jag fick hjälpa till att dra bort träd med en truck, plocka upp alla fall äpple, städa tvätta bilen och givetvis äta lunch ;)
Sen åkte vi och tittade på ett hus och avslutade dagen med att gå med alla hundar i skogen.
När jag kom hem hade klockan hunnit bli halv sex...
Hundarna är duktigt trötta kan jag säga!


Mamma gräver i rabatterna

Glada springer lite som omväxling ;)


Oklippt amris...


Nolte blev trött på att ha alla flickor hos sig en hel dag...


Sötis pudel!!


Mamma & pappas vatten fall


Kaj å Pärla vilar tillsammans... Man blir trött av att jobba i rabatten ;)


Grupp vila...

Nej nu ska ja vila upp mig inför imorgon... varför berättar ja sen ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0