Fredag kväll

Jaha då var det fredag kväll och jag är väl inte som "normala" människor som kommer hem, lagar god mat, tar kanske att gals vin och njuter av att helgen har kommit.
Nej då, jag åker ut i skogen kl 16 med Tina, Malin och Emely för att träna sök och kondition med hundarna...
Sagt och gjort, när rutan va vallad och vi drog igång var nog klockan närmare halv sex, ungefär då alla "normala" håller på med maten... Men vi har sprungit i skogen, riktigt kul och bra har det gått för oss alla!!!!
Kaja tyckte det var super kul och gjorde bra ifrån sig!!
Glada får "bara" spåra än så länge, men hon spårar som en gud!!! Så nedrans duktig på det!! Går lite fort som allting annat med henne ;-) Ska låta spåret ligga längre nästa gång (som även det blir en fredag kväll...) ha ha ha

Sen gick vi en runda i skogen med alla 6 hundar och avslutade med att dom fick springa en och en upp för en lång backe, dom kämpar som djur för att springa så fort dom bara orkar!!

Nej om jag nu ska göra som 90% av sveriges befolkning och lägga mig i soffan och glo på tv...

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Malin, Signe o Eddie

Vi hundidioter är inte normala....

2008-09-20 @ 18:13:43
URL: http://freewebs.com/malinsigne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0