På Tinas begäran

Igår sa Tina till mig att jag var faktiskt tvungen att uppdatera min  blogg, för det var ju sååå längesen jag gjorde det!!
När vi tänkte efter var det bara 2dagar sen, så jag sa till Tina att hon har för lite att göra på jobbet så hon hinner ha koll på sånt ;) Men sagt och gjort så uppdaterar jag iallafall idag!!


Kajas födelsadag, pannkaks tårta blev det!! Kaja önskade att hon skulle få hela...


I fredags eftermiddag var jag & Malin i hjärtasjön för att hjälpa mamma, anna-lena, fia och carina med en tävlings träning inför helgen där alla 4 skulle tävla. Riktigt kul att titta på, dom är så duktiga! Vilket visade sig på den riktiga tävlingen där anna-lena tog en 1 i öppen klass, mamma en 2 i öppen klass, fia en 1 nybörjar klass och carina en 2 i nybörjar klass!!
Om ni undara varför vi har med oss en frys väska ut så är det för att ha alla döda fåglar och kaniner i...


Jag på väg ut med hörsel skydd och dummis skjutaren för att panga lite!!
I bakgrunden Anna-lena med sin labbe skilla.


Lite fika paus mellan hundarna...


Kaja var givetvis med och fikade!! :)


Är bara tvungen att lägga ut en bild  på hur det såg ut när jag kom hem i natt när jag kom hem efter kräft skivan...
Min tanke är att Glada ska vara i köket när jag inte är hemma, men vi är inte riktigt överrens om detta som ni ser, men vad hindrar kompostgaller som är inåt vikna för att hon inte ska klättra över och en byrå och två köks stolar henne.... Allting är säkert bara ett sätt för mig att sysselsätta henne en stund efter jag gått... ;) Men vad gör det? Tycker om henne precis lika mycket för det!!!

Hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Malin, Signe o Eddie

HAHA!! Jävlar vad liten pudel kan ställa till det.. Skönt att se att även andra har problem med att stänga in sina valpisar:)

Ha det bäst!

2008-09-07 @ 19:18:02
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Mia o:c

Heeeej

Hur är det m huvudet idag?? Tack för grattiset i gästboken. Idag gjorde hon ett än bättre lopp, men slalomen var svårare än i "klass 4", men men... Hörs i veckan

Kram Mia o:c

2008-09-07 @ 22:32:57
URL: http://www.agilityetna.com
Postat av: Tina

D va tur att jag inte skaffade pudel...pust....mitt tålamod hade inte varit långt

2008-09-08 @ 05:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0