Sök träning

Jaha då var det fredag kväll och än en gång gick fredagen ut på att träna sök med hundarna!
Kan säga att det gick sådär för oss alla... I den ena rutan var det nämligen väldigt många legor efter förmodligen rådjur som nyss varit där och vi har vilt intresserade hundar allihopa så ni kan ju tänka er resultatet...
Men i den andra rutan gick det super bra för oss!!!
Sen avslutade vi träningen med ett uppletande, så nu sover hundarna djupt och är nöjda iallafall för idag! ;)


Tog en bild på Tina och Emely när vi hade fika paus...


Såhär trötta blev Gizmo av att träna uppletande och Glada av att spåra


Kaja som både kört sök och uppletande la sig under dator bordet för att sova


I tisdags var jag och hundarna och sprang på näset, sen tränade jag återlämnade med Glada
Sen fick hundarna hoppa i sjön vilket Kaja tyckte va en dum ide medans Glada lyckligt flög i!!!

nej nu ska jag bli en "normal" svensk och dricka vin framför tv :)

hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Lillan

Hej!

Vad mysigt ni har det då på fredagarna!

Jag följer gärna med någon fredag om jag får...

Kram

Lillan

2008-09-27 @ 11:13:37
URL: http://bloggis.se/Lilleba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0