Känd mental status!

Så nu har Glada "känd mental status", de innebär att hon har genomgått ett MH!
Hon gjorde precis som ja förväntade mig, reagerar snabbt å intensivt å väldigt mkt oavsett reaktion.
Men testledaren sa flera gånger att hon litar väldigt mkt på mig vilket var kul att höra!
Ovsett hur rädd hon blev, så tog hon sig alltid fram till alla saker å släppte de lika snabbt vilket e skönt!
Hon bär inget med sig!
Glada har ganska hög nyfikenhet, inga kvarstående rädslor, inte skott berörd, lite hot/agg vid spökena, men ja hade oxå blivit förbannad ;-) hon har väldigt hög leklust å kamplust.
Jag är super nöjd å Glada e ätt trött ;-)

Nu ska vi vila för imon väntar agility träning!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Tack för idag :-).

Grattis till fint genomfört mh.

(nu har jag anmält oss)

Kram Lillan

2009-08-16 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0