Mål 2009

Jaha, då var det min tur att skriva upp mål för säsongen 2009...
Har verkligen tänkt på det ett tag och tänkte skriva det jag har kommit fram till.

Kaja:
Denna säsongen har jag och Kaja som mål att bara ha så förbannat nedrans kul som vi kan!!
Vi ska båda springa "leende" genom klasserna och leka oss från start till mål i ren glädje för det vi gör!
Bryr mig inte om vi kommer först eller sist på pappret, vi ska bara ha kul och njuta av att göra det vi tycker är roligaste i hela världen tillsammans!
Låter kanske löjligt och inte alls seriöst, men helt ärligt så vad gör det för skillnad??
Huvudsaken är väl att jag och Kaja har roligt ihop??

Har även tänkt att starta i lydnads klass2 bara för att sätta lite sprätt på lydnaden ;) sen vad vi får för poäng det återstår att se... ha ha ha

Glada:
Det enda målet ja har med Glada är att få lite ordning på henne ;)
Sen om vi tävlar eller inte spelar lixom ingen roll direkt, vi kanske prova någon mindre tävling om jag känner att vi är redo för det, annars stannar vi hemma ;)
Huvudsaken är även här att vi har kul ihop!!
Hon behöver inte kunna 20 olika slalom ingångar och byten hit å dit innan året är slut!
Det kommer när vi är mogna för det!
Det blir kanske redan i april eller agusti eller nästa år, men att det kommer är jag helt säker på om man behåller glädjen hos mig och henne och inte "över tränar" en så ung hund!

Vi ska iallafall gå en förberedande tävlings lydnads kurs :)

Mina mål är kanske inte riktigt som alla andras, men ni som känner mig vet redan att jag är inte som alla andra ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Yxa

Vi tackar o bockar, men lovar o ta alla hinder på upploppet nästa gång ;)

2009-01-25 @ 01:21:19
URL: http://agla.info.se
Postat av: Magnus

Hej



Jo tack vi vet att du inte är som alla andra men vad gör det.

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle.



Lycka till under år 2009



Kram Magnus

2009-01-25 @ 08:48:32
URL: http://fenjaochalma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på er!

Allt bra?

Vi får höras i veckan ang träningen =) Vi kanske ska titta på apporteringen oxå ler

Kram Mia

2009-01-25 @ 20:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0