Helg igen!

Då va de helg igen! Skönt!!
Igår så gav ja mig ut för att träna lite på läxorna vi fått av Mia å köra igenom Kaja.
Ja började me lite blindbytes träning, gick super bra när ja gjorde de från höger till vänster sida, satt som en smäck flera gånger! :) Men när ja skulle vända på de så ja bytte från vänster till höger blev de bara katt skit alltihopa...
Som vanligt hann ja inte me att flytta mig tillräckligt snabbt så de blev att Glada va "tvungen" att landa på min vänstra sida för ja stod ivägen... Men vi fick till de ett par gånger sen la vi ner blindbytes träningen för dagen ;)
Körde slalom ingångar me Glada, hon e helt otrolig på att sätta dom!
Kaja har väl berättat för henne hur man ska göra ;)
Å Kaja va på sitt "roliga humör" enligt henne själv, de innebär att man mest bara skäller å tar alla hinder man ser ;)
Men hon har iaf roligt! Å hon e så rolig att köra, man kan inte sluta skratta lixom ;)

Idag ska vi passa Totte & Jack åt familjen Bengtsson där den äldsta sonen tar studenten, så vi ska ha 5 hundar :)
Å vi ska vara i Boalt å passa pappas firma hela dagen så hundarna lär va trötta ikväll ;)

Imon bär de av till Råådalen på tävling, skönt att köra igenom Kaja på en tävling så här nära SM.

Nej nu ska ja byta om å ge mig iväg för att hämta upp alla hundar ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0