festen

Här kommer då lite bilder från fredagens fest me mina underbara vänner!!!
Det är Frida Gunnarsson som e fotograf därför e hon tyvärr inte me på en enda bild....
Men ja tror ja låter bilderna tala för sig själv, ord e lixom överflödiga ;)


Jag å Frida H posar


Jennie R försöker nog säga något ;)


Frida H, Jenny D & Tina K samtalar


Frida H & Jenny D i ett samtal


En ny pos från mig å Frida H


Frida H försöker nog visa var kameran e ;)



Men ja vägrar fatta!


Tycker Jennie R ser lite trött ut.... ha ha


Jag & Linda K i ett samtal


Här visar sig Malin J från sin bästa sida ;)


Jag & Tina e ute å röker


Anna B & Malin J sjunger, finns även en film på detta men den tror ja att ja behåller för mig själv ;)

TACK till alla mina fina vänner som gjorde denna kvällen så rolig!!!!!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack ännu en gång :D

2009-03-30 @ 16:21:39
URL: http://nyponkvist.blogspot.com
Postat av: Mia o Belgartöserna

Vad härligt det är att se en "riktig tjejfest". Jag är fast i "jobbträsket" och har knappt tid att andas, så jag får glädjas med er på avstånd!! =))

Kram M

2009-03-31 @ 22:20:31
URL: http://www.agilityetna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0