Helg

Då har helgen susat förbi i en väldans fart!
Fredag kväll bestod av födelsedags fest för mina "tjej kompisar" vi va ett väldigt glatt gäng på 9pers som spelade spel, sjöng, drack å va allmänt glada!!! Finns bara en mening att säga, jag måste ringa carina.... ha ha ha ha
Tack för en super rolig kväll!!!!! :) :)

Idag va de träning me Frida å Bella å Malin å Nolte, vi byggde lite olika banor, Glada hade "glömt" slalom för dagen, men efter ett allvarligt samtal mellan henne å mej kom hon ihåg de igen ;)
Kaja va tokig å rolig precis som vanligt! men hon gör precis va som förväntas av henne min lilla prinsessa!!!
Frida tränade "släpp" me Bella, efter ett par gånger förstod Bella va vi menade å sprang för glatta livet!
Riktigt kul att se en berner sennen springa för fullt genom en agility bana!!! :)
Malin tränade Nolte å som vanligt va Nolte lite väl het på gröten å tog allt han såg men efter en liten stund  så gick de super bra!!
Vill skryta lite å berätta att min mamma å Nolte blev klara fö ELIT klass i jakt igår i danmark!!!!! Gissa om ja å mina två flickor e stolta!!! Så nu e både Kaja å Nolte "elit" hundar så dom har taktik snack ;)


Den enda bilden som e ok på Glada, hon e för snabb för kameran ;)


Lättare när hon e still ;)


Min lilla prinsessa!!!!! springer så öronen lyfter ;)


Kaja kryper ihop för att bli snabbare i slalom!!! :)



Bella visar hur en snabb berner sennen hoppar ;)


Ännu en still studie på Bella!!! :)


Nolte visar att han kan svänga över hindret!!!!


Full fokus framåt!!! Om bara mamma kunde låna ut Nolte lite oftare till agility träningen kunde han ju bli riktigt bra ;)

nej nu ska ja städa lite, de e ju min andra favorit sysselsättning efter att träna hund ;)

hej å hå luden tå
  



Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv :)

2009-03-29 @ 22:05:06
URL: http://nyponkvist.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vilka härliga bilder på hundarna under träningen!

Trevlig blogg du har! :)

2009-04-02 @ 14:26:56
URL: http://detelja.blogg.se/
Postat av: Anna Letfors

Jag lästa på din hemsida att du tävlar Agility och lydnard med din amris. Jag har ochså en amris som jag tävlar med. Kul att höra att de går så bra för er. =)

2009-04-05 @ 17:12:18
URL: http://nogg.se/letfors

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0