KLUBBMÄSTARE & mh spindel

Så då va ja å Glada klubbmästare i mediumklassen i Osby!!! :-)
Det mest roliga va att ALLA storleksklasser VANNS av Allround proffsen!!!! FY FAN VAD VI E BRA!!!!!!


Som ni ser vann Malin & Gizmo, Frida & Bella kom tvåa, Malin & Vera kom trea!
Alltså Allround proffsen tog hela prispallen!!!!!


I small vann Malin & Signe, Emmy & Jack kom tvåa, Lina & Dilba kom trea.
Här tog Allround proffsen vinst platsen!!! :)


I medium vann jag & Glada, Gunnilla & Kellie kom tvåa, Jennie & Bastian kom trea.
Återigen tog Allround proffsen hem vinsten ;)

STORT GRATTIS TILL OSS!!!!!

Sen lägger jag ut Gladas MH spindel som nu blivit färdig!


Här kan ni se min lilla pudel i ett nötskal ;)

hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Tina i Arvika

Hej!

Grattis till en fantastisk agilityhund. Har en morbror till Glada och han är en underbar kille som älskar agility. Lycka till i fortsättningen. Tror att ni kommer att gå långt.

Hälsningar från Tína & Ozzy. Coriolan´s Olympic Felix Sanchez

2009-10-10 @ 19:30:35
Postat av: jag själv

vad kul att höra från en släkting!!

du får gärna titta in här på bloggen å skriva lite om era änentyr å tävlingar!

//malin & Glada

2009-10-10 @ 20:36:38
Postat av: Lillan

Grattis till Allround proffsen!



Kram

Lillan,Snowie&Jolly

2009-10-10 @ 21:44:19
URL: http://snowieochjolly.blogg.se/
Postat av: Bellozapp

Ta nu hem ALLT i helgen!! hejjar på er hemifrån!!!

Puusokram BelloZapp

2009-10-16 @ 08:47:17
URL: http://bellozapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0