SM

Då va man hemma igen från SM på Öland där jag, Malin, Helen och Filip har spenderat fre-sön i en stuga på tävlings området. Det har varit en helt underbar helg med många skratt och sol sken så jag ser ut som en kräfta!!!
I stugan har det varit full rulle på kvällarna ofta till sena natten med en del dricka... ;) men oj va kul det va!
Men varje morgon har vi stigit upp tidigt för att hinna se alla loppen. Jag har lärt mig en hel del av att bara titta på alla dessa skickliga agility förare, hur mycket som helst jag vill träna på nu så det är bra att Kaja har vilat hemma hos mamma och pappa hela helgen!!!
Det var VÄLDIGT spännande idag när finalerna gick och visst har man sina favoriter man hejar extra mycket på!
Måste ju berätta att Mia som har tränat mig en hel del kom på 9plats med terven Basse!! :) GRATTIS!!!
Skönt att min idol sköter sig ;)
Här kommer lite bilder från helgen som varit...

Flaggan som vi hängde upp utanför våran stuga :)


Mycket kaffe har det blivit av olika anledningar... ;)


Så här satt vi och njöt av vädert och duktiga förare hela dagarna!


Redo för fotbolls fest!


Filip och Helen är oxå laddade för fotbolls fest!


Drick kylare, ett måste för alla!


Så här glad blev Anders är sverige gjorde mål ;)

nej nu måste jag sova lite, trött som attan efter denna helgen!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Helena

He he, hur skulle jag kunna undgå att lista ut vem det är?? Men jag trodde att du övergått till solbrillor nu, saknade hucklena i helgen =). Mm, lite trist att komma hem till vardagen igen...hade lätt kunnat bo i husvagn lite längre, med öl och grillat varje kväll...

Kram/H

2008-06-16 @ 13:29:05
URL: http://rtvadtva.blogtown.se
Postat av: Bella plutt o Zapp

Era grisar=)

2008-06-16 @ 15:07:02
URL: http://www.nogg.se/mina
Postat av: Sara E B

Så vacker min käre make är på bild!!!

2008-06-16 @ 19:11:14
URL: http://www.saraedgrenbokman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0