Ingen vanlig dag!!

Den 6mars e ingen vanlig dag för det e MIN födelsedag!!! Hurra hurra hurra!!!!! :)

Men idag e de ju "bara" dagen innan födelsedagen så idag händer de ju inte allt för mkt....
Tänkte lägga ut lite bilder bara!


Detta spåret hittade ja i skogen när ja va ute med hundarna en kväll, tog lite bilder å visade lite olika jägare mm å alla som har sett de tror de e spår efter ett LODJUR!!!!
De "lilla" spåret brevid e Noltes tass avtryck!!! (mammas flatte...) så då förstår ni kanske storleken på spåret!
Detta e nog de närmaste ja kommer ett vilt lodjur i mitt liv ;)


Glada har lekt me Emmys sheltie valp Jack!!
Dom hade ruskigt roligt kan ja säga ;)


Jag har även varit i Älmhult å tränat i ridhus, mkt trevliga träningar med roliga männsikor!!!!
Tack!!! hoppas man blir inbjuden fler gånger ;)


Idag när ja va ute me hundarna så visslade ja på Glada å hon kom som vanligt me en ryslig fart, detta är "broms märkena" som blev vid mina ben... Knäppa pudel... ;)

Nej nu ska det ätas kvällsmat!!

Glöm inte att gratta mig imon ;) ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Stort Grattis till dig!!! Hoppas att du hade en bra dag igår med god tårta och trevliga paketer (för någon fick du väl...?)



Kram

Cathrin, Tizla, Gizmo & Cocos

2009-03-07 @ 17:03:48
URL: http://www.freewebs.com/tizgiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0