Barnslig

Som ni säkert alla vet, är ja inte riktigt som alla andra.... ;)
Men va gör det så länge man har kul i livet???

Igår följde jag med Malin och tvätta hennes bil på shell, gissa vem som satt i bilen och skrattade så det gjorde ont i magen!! :)


Här kommer borstarna, och jag kan lova er att det är precis lika kul att sitta i bilen under tvätten som det var när man var barn!!!


Här kommer torkaren, jag blir fortfarande lika rädd att den ska åka rakt igenom rutan... ha ha ha

Som sagt, jag är nog inte riktigt som alla andra, men herregud va spelar det för roll?
För om ett skratt förlänger livet kommer jag bli minst 300år ;)

nej nu ska jag ut och träna agility med mina hundar, sen är det julbord på ett slott med mina föräldrar ikväll, då gäller det att skärpa till sig i flera timmar! Önska mig lycka till! :)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: cecilia och nolte

Tyckte nog att du var som vanligt!!Men det var väl meningen också? Mamma

2008-12-07 @ 16:16:45
Postat av: Britta Aasvold

Visst är det kul.

Britta

2008-12-08 @ 16:14:53
Postat av: Jenny

Var gick ni & at julbord?

2008-12-10 @ 04:54:34
Postat av: Jag

Vi var på Vannaröds slott utanför Hässleholm.



2008-12-10 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0