Mörkerbus

I fredags var det fest på klubben, rikigt sjukt roligt!!!!
Det var mörkerbus, så vi började med att gå en tips promenad i mörker efter blev det mat och massa lekar.
Jag skrattade och sjöng så pass mycket så idag söndag är jag fortfarande lite hes... ha ha ha

På min högra sida satt Magnus, Sandra (som verkar glad över sitt vin... ) och Maria


Mitt emot mig satt Bella och Lillan


Och på min vänstra sida satt Malin och Lotta


Maria och Sandra i ett djupt samtal, förmodligen om hundar ;) Och som alla vet blir man ju super smart när man dricker...


Lotta va lite sur för hon inte kunde dricka...  :)


En del av alla som var där.... Vi var nog totalt runt 45st


Magnus vann en scarfs... ser ut som en påsk kärring ;)


Maria och Sandra verkar säga, ge hit din kamera!!!


Delar av lag Åke i sång tävlingen... Kolla in mitt fina halsband jag vann... ha ha ha


Sång tävling pågår och Tina verkar veta vilken sång det är som ska sjungas...


Nu vet Åke vilken låt det är som ska sjungas...


Sen bar det av ner till den "stora" puben i Osby.... Bella verkar va lite sliten innan vi ens gått in ;)


Pubens otroligt vackra lampor.... ;)


Vi fick hjälpa Tina att lära sig spotta ordentligt innan vi gick hem för natten....

På tal om inget, en tävling där du kan vinna halsband pågår på sidan http://tricolordogs.wordpress.com/2008/10/20/tavla-vinn/  gå in och va med du oxå!!!



hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0