Mot tävling

Då va allt packat å färdigt inför avresa tidigt i ottan emot Skurup för att tävla långfredag å påsk afton.
De e i en innomhus hall me konstgräs å så pass stor så dom kör på två banor samtidigt!
Ser fram emot helgen å dess äventyr!
Glada som e på "agility semester" ska få den stor äran ett träna lydnad, de kommer hon säkert uppskatta ;)
Kaja å min form har kännts super bra, men på 4-klubbs förra helgen va hon helt över toppad å sprang mest rundor å skällde, tog inte slalom??!?! å missade bommen.... ja ja då kan de ju inte bli värre denna helgen ;)
MEn när ja tränade henne i ons tog hon slalom som om han aldrig gjort något annat, hon e rolig min lilla amris!
Men förstå själv förvåningen när man tävlat en klass 3 hund å man springer rakt emot slalomet å säger slalom å Kaja bara kollar på nr skylten å skäller... Men de e väl de som e charmen me min lilla tös, man vet aldrig vilket humör hon e på ;)
Nej nu ska ja slappa lite i soffan innan de blir säng dax.

Håll tummarna för mig imon å på lör!!!!

hej på hå luden tå

Kommentarer
Postat av: jenny

Vi haller tummarna, kramar Jen & ben

2009-04-11 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0