Lånad kamera

Idag va ja hos mina föräldrar å lånade deras "lite bättre" kamera för att ta lite bilder på mina älskade hundar...
Ni får lite smak prover här...


Lyckan e fullständig när man har en boll i munnen....


Springer så öronen slår ihop ovanför huvudet... :)


Min vackra lilla Kaja....


Kaja tittar upp å undrar va jag håller på med!


Full fart genom löven!


Kaja väger in sig... ha ha ha


Glada har oxå börjat tröttna på kameran...


Finvovveduktiga som ligger still för en sekund! Dock på kommando ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Tina

De är jättefina! Pärla undra när du ska ta fosterbarnskort på henne...? ;)



Kram Tina och Pärla

2009-02-07 @ 16:57:47
Postat av: Tina

D va attan va grå Kaja e om hakan.....d har hon väl blivit sen det kom en dåre till pudel i familjen, haha



Tina

2009-02-07 @ 18:55:17
Postat av: Magnus

Vilka häftiga bilder. Full fart framåt hela tiden på Glada. Häftigt



Ha det gott



Magnus, Alma o Enna

2009-02-08 @ 09:50:08
URL: http://fenjaochalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0