Råådalen

I sön va ja å tävlade i Råådalen, ett lag lopp å ho3 å ag3, kan väl sammanfatta dagen me, mellan bra...
Kaja va på ett märkligt humör å gjorde saker hon inte brukar så som gå ur slalom?!?!?!?! riva hinder å istället för att springa upp på a:et springa in under å trampa på domarens vatten flaska....
Ja ja nu har hon ju gjort alla missar så hon kan va felfi på SM nu på lör!!! :)
Förutom dom missarna kändes de super bra, hon gick på som ett ånglok, lätt styrd, följsam så ja har goda tankar inför helgen!
Här kommer lite bilder:







Idag när j vaknade så hade ja så jä... ont i nacken, va har hänt om inte AKUT NACK SPÄRR!!!!!!!!!
E helt stel i vänster sidan, kan inte ta av/på mig kläder, använda vänster armen, hosta....
Kul när de e 3dagar kvar....
Tur ja har min vän Marie som jobbar på gymet här i Osby, ringde henne så ja ska få massage kl 10 å se om hon kan få de att släppa iaf lite!
Så de blev inget jobb idag utan bara sitta me huvudet i 30graders vinkel å tänka positivt!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Tina

Hjälper inte massage så prova kiropraktiker.

Jag fick dubbelsidig nackspärr till tranås och va hos massör på måndagen. På tisdag morgon kunde jag inte lyfta huvudet från kudden utan hjälp.

Men kiropraktikern gjorde under.

2009-06-09 @ 15:55:02
Postat av: Malin

2009-06-09 @ 15:56:38
Postat av: malin

Ja har som sagt en kompis som jobbar som massör, hon har klämt igenom mig idag, kommer hit me sin massage bänk imon bitti å ska köra ett par gånger innan vi åker, hon kommer även hit tors morgon innan avresan. hoppas de hjälper! annars blir de en morfin karta innan loppet ;)

2009-06-09 @ 15:58:05
Postat av: Jenny

Sitt med en sadan ris kude man varmer i micron, det har hjalpt min nacke de senaste veckorna. mamma kanske har en, hoppas det blir battre. Vi haller alla tummar & tar for er. Kram

2009-06-10 @ 05:26:36
Postat av: Lillan

Haloj!

Ett stort lycka till i helgen!!!!..

hoppas att nacken blir bra det är ingen höjdare att ha nackspärr..



Kram

Lillan,Snowie&Jolly

2009-06-10 @ 07:20:16
URL: http://snowieochjolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0