4-klubbs

I sön var vi i Åhus å tävlade 4-klubbs! (inoff tävling)
Jag är super nöjd med Glada!!!
Hon "missade" slalom i ho1 klassen, har tittat på filmen, ser ut som hon inte rikigt ser de först men när ja tar om sätter hon de direkt!
Så det slutade på en andra plats i den klassen.
Sen tävlade vi agility öppen, där gick hon som en klocka!
Nollade å vann!!!! :)
Så där slog hon några klass 2 & 3 hundar!!! Min lilla stolla!!!!

Lägger ut filmer på mina tränings kamrater oxå!

Frida med sin berner sennen Bella som kom trea i ho1 pga en rivning annars snabbast tid!!!
Å sen slår hon till å kommer fyra i agility öppen!!!
Så finns de dom som säger att berner sennen e söliga ;)

Sen e de Andreas å Vera som kör ett nollat lopp i ho1 å kommer tvåa!!!
Så fint kontrollerat lopp!!!

Vart kommer alla dessa framgångar ta oss må tro?? ;)

Glada öppen agility

Bella hopp 1

Vera hopp 1


hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Mia o Belgartöserna

Det är en MYCKET trelig syn att se mina 3 "lärlingar" sköta sig så bra! Stort GRATTIS till er alla 3.

Kram från Mi

2009-10-20 @ 20:06:48
URL: http://www.agilityetna.com
Postat av: Britta

Snyggt vilka ekipage Grattis

2009-10-29 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0