1v kvar....

Då var det en vecka kvar innan vi styr bilen emot Vara och Agif finalen!
Känns iaf som att håller jag ihop det å inte står ivägen ska vi nog klara det med glans!! =)

Har varit hos Mia och tränat för att få en genomgång, jag och Glada skötte oss!
E riktigt nöjd med den träningen!

Sen har vi även tävlat på en liten cup Kristianstad & Göinge-Broby annordnade.
Den cupen kan vi bara lägga bakom oss å gå vidare...
Glada har inte tävlat sen okt med mig å det märktes!! Hon gapa å skrek, kastade sig å betedde sig allmänt illa!
Sen när starten gick kom hon sköten ur en kanon å hade inte ens en tanke att lyssna ens lite grann på mig....
Men jag ser det så att de var nog bra vi gjorde den tävlingen innan Agif finalen så hon har blivit ev med "det värsta toket" i pudel huvudet!! ;-)

Håll tummarna för oss nästa lör!

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Jennie&Shiva&Leira

Tummar och tår Malin!

2011-01-29 @ 17:05:48
URL: http://www.nogg.se/shivaojag
Postat av: Jennie

Vi håller tummarna samtidigt som vi slår ner käglorna i Hlm! =)

2011-02-01 @ 19:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0