En ny medlem i våran lilla flock...

Nu ska jag berätta en nyhet! Förhoppningsvis kommer jag att hämta hem en ny familje medlem den 10maj!!!
Det är i form av en lever brun mellan pudel!!!
En liten flicka är det tänkt, men namn är fortfarande inte bestämt men en massa förslag har du något så skriv ditt förslag bland kommentarena :)

här kommer lite bilder på valparna, dom är 3st och det är inte bestämt vilken jag ska ha än utan ska upp till stockholm den 19april och titta, måste lära henne skånska ;)

image65

image66

Visst är dom söta?!?! Våga säga något annat ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Malin T

Aj aj aj vilka sötingar.. Trodde aldrig jag skulle säga det om pudlar;) Syns imorgon i Hässlehåla..

2008-04-04 @ 08:43:40
URL: http://www.freewebs.com/malinsigne
Postat av: Bella plutt o Zapp

Skojjigt.. =) Ses Nog Imorrn i hlm, annars får han va bra trevlig!! *fniss*

2008-04-04 @ 14:33:28
URL: http://www.nogg.se/mina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0