Nu har våren kommit!!!

ÄNTLIGEN!!!! har våren kommit!
Varmt och skönt man kan gå ut utan att först klä på sig i 20min, man får mer livs lust, det är ljust på kvällarna och livet föds på nytt på något märkligt sätt, men helt underbart är det!!!

Ett säkert vår tecken är som i måndags kväll satt jag, Malin, Jennie och Bella på torg grillen i osby och åt en glass.
Det största nöjet i Osby är att köra fram och tillbaka på en gata för att "visa" upp sina "coola" bilar, oftast är det inte mycket med dom bilarna.... Och under den timmen vi satt på torg grillen som ligger precis vad denna gata som alla kör på så kan jag säga utan att överdriva att vissa bilar paserade minst 30ggr!!!!
Det är inte klok!!! Jag menar skaffa en hobby istället ;)

Jag lyssnar på radio varje dag på mitt jobb, dom har pratat väldigt mycket om en författare (minns inte vem) som fick frågan, beskriv ditt liv med sex ord. Har tänkt en hel del på det idag, svårare än man tror!!
Så nu tänkte jag att ALLA ni som är här inne och läser beskriver sitt liv med sex ord inne på kommentarena :)
LYCKA TILL!!! Ska bli kul att läsa!!!

Här kommer lite vår bilder

image93o
Gräsmattan neranför min balkong

image94
Kaja solar sig så hon blir om möjligt ännu mer svart ;)

image95
Kaja och Gizmo tar grupp bild i solen

Så nu hoppas jag att ni skriver i kommentarerna och beskriver erat liv med sex ord, jag har skrivit så gå in och läs och skriv! :)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Malin

Detta är mitt liv beskrivet med sex ord,
Ängel utan vingar med livets ljus.

2008-04-23 @ 19:00:20
Postat av: Cathrin

6 ord (med hopp om föränding):
Jobb, Jobb, Jobb, Sova, Helgen = Swisch!
Patetiskt, ja vet och kanske en aning negativ... Ge mig ett par dagar så kanske det känns bättre...!
Vi ses i helgen, då j-vlar
Kram Cathrin

2008-04-24 @ 21:58:57
URL: http://www.freewebs.com/giztiz
Postat av: Bella

Jaha..
Plutt
Zapp
Jobb
stress
Tankar
rastlös=)
Puts o stup..

2008-04-25 @ 08:27:31
URL: http://nogg.se/mina
Postat av: Malin T

Mitt liv= Jag har mycket att göra alltid.

Hehe..

2008-04-25 @ 12:15:34
URL: http://freewebs.com/malinsigne
Postat av: Michaela

Hej!
Spännande med den nya lilla familjemedlemmen. Du kommer inte bli missnöjd ja lovar! Yxa ser fram emot att träffa sin halvsyrra i framtiden o lära henne lite hyss.. ;-P Vad blir det för namn på den lilla nu då??

/ Michaela m Vovvar

2008-04-28 @ 17:41:18
URL: http://agla.info.se
Postat av: Malin

Hej!
Ja du namnet e inte bestämt än... Hon heter Leia i stammtavlan, men e inte säker på om hon ska kallas de el inte... Funderar fortf på toka el cocos..

malin

2008-04-28 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0