Tiden den rusar fram

Oj oj vad tiden går fort, satt och tittade på bilder som finns i datan, innsåg hur snabbt tiden bara rusar förbi!!
Känns som det var bara några veckor sen jag hämtade hem Glada och att hon knappt växt något sen dess, men titta...


Här är jag och Glada i bilen på väg hem från Stockholm


Lilla tösen första dagen hemma...


Lätt uttröttat som liten bäbis ;)


Hon har hunnit med att följa sin storasyster land och rike runt på tävlingar


Hon har skaffat sig massa vänner


Hon tränas för fullt


Hon har lärt sig simma


Hon har världens bästa storasyster!!!


Hon har hunnit med en hel del galna upptåg


Jag och mina två älskade hundar..... Vad vore livet utan dom????

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Lillan

God Jul & Gott Nytt År!!



Önskar

Lillan,Snowie&Jolly

2008-12-23 @ 21:01:49
URL: http://bloggis.se/Lilleba
Postat av: Daniel

God Jul! :)

2008-12-24 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0