Fika rast på jobbet...

Idag på frukost rasten på jobbet sitter en kvinna och säger, alltså nu har jag ett problem! Nu ska dom börja sända Så ska det låta SAMTIDIGT som Let´s dance!! Vilket program ska man välja?! Eller måste man zappa då?!
Blir så trött på i-lands problem.... suck...

På jobbet idag har Madde kallat mig mässlings barn hela dagen och sprungit ifrån mig och sagt att ja smittas! Bara för jag råka ha en förkylnings blåsa på min tunga. Men hon kan va lugn för jag ger igen!!! ;)

Ska snart åka och klippa mig och sen träna mina hundar, stackars Nolte ligger i hård träning inför tävlingen, men han verkar inte lida ;)

hej å hå luden tå


Kommentarer
Postat av: Tina

Tänk att jag missat att du har en blogg!!!!!
Varför har du inte berättat det?????

Nu ska den in på favisar:)

Kramis Tina

2008-03-02 @ 07:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0