I maräng swischens sug...

Idag har jag hela dagen och varit sugen på maräng swisch (eller hur det nu stavas...)
Hela min hjärna har varit helt upptagen av att vara galen efter swisch!!
Helt sjukt hur man kan nojja på mat och suget går lixom inte över fören man äter det.
Så idag när jag slutat gick ja hem å städade lite och gick en rätt lång runda med Kaja,Malin och Gizze.
När vi var hemma så lagades det varma mackor och innan ens malin hade ätit upp sin sista macka hade ja rest mig och på börjat swischen!
Det var nog sveriges segaste grädde att vispa så jag hann duscha undertiden, men sen var det med ett språng ut ur duschen och in i köket och hämta swischen för att sätta sig i soffan och kräng äta.
Så nu 15min senare sitter jag här framför datan med världens magknip och funderar på varför i hela friden jag skulle äta så fort och så mkt swisch?!?!
Ännu ett i-lands problem... ;)

hej å hå luden tå

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hej
Du funderar aldrig på att det finns en konstant hungrig väktare som springer rundor i din by? Skriva att man ätit swich och man inte har fått smaka. Det är kompisar det;)

Ha det gott o jag jobbar ikväll med

2008-02-20 @ 15:19:20
URL: http://allsmaltigealma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0