Inte tror ja på spöke....

Var med om en väldigt konstig sak nu idag. Var ute med Kaja nu i kväll efter jobbet klockan var runt 5 så mörkret hade inte lagt sig. Jag gick på en väg i skogen och Kaja springer lös och luktar som vanligt. Jag var stolt och glad för att jag för en gångs skull hade kommit ihåg att ta kameran med mig!! Nu skulle här fotas! Jag ställer mig och tittar in i skogen tar upp kameran och tar ett foto när detta blir resultatet....

image44

Jag tittar förskräckt på skärmen på kameran och kollar alla inställningar men inget konstigt...
Tar en ny bild, står fortfarande på samma punkt, samma inställningar på kameran
och tar en ny bild och detta blev resultatet...

image45 

Jag tittar än en gång på skärmen på kameran, bläddrar bland bilderna men det finns bara gamla bilder efter dessa två... Kan någon förklara detta för mig???
Jag kan erkänna att det var med snabba steg jag och kaja gick rundan och sen hem...

hej å hå luden tå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0