söndagsutfykt....

min söndag började me att ja vände mig i sängen å lyckades på något väldig konstig me min rygg så att allting låste sig mellan skuldrorna, sen va ju den  dagen räddad... men iväg skulle ja iaf, skam den som ger sig!
jag å malin drev omkring i hässleholm å gjoprde eg ingen nytta alls mer än sprang i olika affärer å handlade en massa onödiga saker som vi inte för våra liv kunde förstå hur vi klarat oss utan innan...
efter ett tag körde vi ut till hässleholms gården för att rasta hundarna, malin hade me sin kamera så vi kunde ta kort på hundarna i skogen min icke...
ja började genom att sätta kaja ner å gjorde mig redo för att börja ta bilder, va händer samtidigt som ja tryckte av, då prasslar malin me bajs påsen som hon just hade plockat upp bajs me så kaja vänder sig om å det enda som fastnar e hennes nacke :(
medans malin får stå still mitt i bajs lukten för ja skulle få min perfekta bild då dör batteriet!!
ja blir skit sur å ger/kastar kameran på malin och hon sätter ner sin hund å lyckas ändå ta en helt värdelös bild på sin hund sen dör kameran så de går inte ens att starta den!!!
så efter många timmar i överfulla affärer där vi ändå bara handlade onödiga saker å efter en promenad me hundarna som resulterade i två totalt värdelösa bilder kom vi hem igen... e de sånt man kallar en söndagsutflykt???


vilket vackert kort de blev på kaja....


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Min sista tävling pågår nu :D Det enda man behöver göra för att vara med är att skriva en kommentar!!!

2008-02-04 @ 21:28:51
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: cecilia

Om du behöveren vacker bild så har du två underbara hundar att ta bilder på under fredag-lördag!

2008-02-05 @ 08:12:28
Postat av: Helen Hansson

Men du ... Kaja har ju faktiskt en väldigt snygg nacke ... ;)

2008-02-05 @ 08:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0