välkommen på pjamas party i osby....

jaha då va de fullt hus el lägenhet här, 3 hundar har bestämt sig för att ha pjamas party hos mig i natt.
Just för tillfället så går partyt ut på att Nolte ligger å tuggar på ett ben som han har hittat å faktiskt är de finaste i hela världen ;)  Indus festar till det genom att hela tiden titta avundsjukt på Nolte som har ben å går å hämtar en leksak för att försöka få Nolte att överge benet för att ta leksaken så att Indus kan ta de....
Kaja ligger vid mina fötter å tittar på pojkarna å tycker nog dom har ett tråkigt party...
Vet nog inte va ja tycker om detta pjamas party men visst alla festar vi på olika sätt... ;)

Imorgon ska jag träna alla dessa 3 hundar i agility, det ska bli sjukt kul men oxå jobbigt, blir mkt spring när man köra 3 hundar, men de roliga överväger :)

hoppas alla ni som läser min blogg får en mysig å rolig helg!!!




image6

                                    Nolte                                   Kaja                          Indus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0